فیلم فجر

با زوره بازو! بدون بلیط قاطی جمعیت رفتیم داخل سینما و رو زمین نشستیم واسه اینکه اخراجی ها رو تو جشنواره ببینیم!و نشست بعدش با کارگردان!(ده نمکی)

ما به شخصیتای فیلم خندیدیم نه به جنگ!پس بی خود یکی از تو جمع(حتما با یکم ریشه به زور دراومده!) از ده نمکی می پرسه شما عوض شده اید یا عوضی؟؟که جنگ رو به سخره می گیرید!!نه برادر من!ما به جنگ نخندیدیم!من با همین چشام دیدم بچه ای رو که پدرش بعد از ۱۷ سال شیمیایی بودن فوت کرده بود وقتی به شلمچه رسید چطوری خودشو می زد!!من با همین پاهام تو خرمشهری راه رفتم که هنوز رد گلوله ی تانک رو دیواراش مونده بود!من با همین دستام مینه خنثی شده ای رو دستم گرفتم که حتی از خنثی بودنشم می ترسیدم! اگه قراره چیزی مسخره بشه پچ پچه مرگ تو واژه ی احمقانه ای به اسم جنگه!!نه برادر من !من از ده نمکی دفاع نمی کنم!هنوز به خاطر فیلم فقر و فحشا و مرغ و سی مرغش بهش ایراد می گیرم!به استفادهی ابزاری از جنگ و شهید و شهادت بعد از جنگم کار ندارم!ولی می تونم از خودم دفاع کنم!ما فقط به کاراکترهایی خندیدیم که هرکول و آرنولد نبودن که با یک کلاشینکف نودتا عراقی رو بکشن و یا اینکه سیرو سلوک عارفانه ای رو یک شبه تو جبهه های جنگ طی کنن!!پس اون چیزی که مسخره شد فقط تو بودی با اون سوال احمقانت!

   

  

نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام پیمان جون
ای ول واقعا توپه
دستت درد نکنه واقعا گل کاشتی (وبلاگت رو میگم)
خوب ذوق و استعدادی داری؟!٬{ک-

مریم دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ http://injairanast.blogsky.com/

البته تو خوش یمن بودن ۱۸ سالگی شکی نیست اما ۲۴ سالگی به این دلیل خوش یمنه که هر ۱۲ سال برمی گردی به سالی که توش به دنیا اومدی (کلا ضریب ۱۲)
ممنون که به من سرزدی وبلاگ خوبی داری
:)

فرهاد دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ

پیمان ایول!خیلی باحاله!عکسارو کی گرفته؟؟؟کارش خیلی درست بوده!کی من؟؟نه من نبودم!فکرنکنی با گوشیه من گرفتیا!

دختر رویاها دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.adamaak.blogfa.com

تو خودتو ناراحت نکن!!!!خیلی از این آدما پیدا میشه....ولی خوب جوابشو دادی ها ایول دمت گرم...راستی من دیگه ازت قطع امید کردم چون ایندفعه اینو جدی می گم که خیل بی معرفتی

شادی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ http://ghowgha.blogfa.com

نه عوض شدیم نه عوضی.فقط دیدمون باز شده.میدونیم که جنگ بهونه ی خوبی برای مشهور شدن نیست و خیلیا فکر میکنن که غیر از اینه...!
تغریبا همه ی وبلاگت رو خوندم.رون و جالب مینویسی.
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

شهرزاد سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.shahi68.blogfa.com

پیمان جان سلام!
سر میزنم ولی دیر به دیر آپی.
هر وقت به من سر بزنی یه چیزی هست بخونی..!
منتظرم!

شهرزاد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.shahi68.blogfa.com

راستی...راجع به لینک؟
جواب ندادی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد