۲ هفته گذشت

یاده دوستای دبیرستان بخیر هرکی افتاده یک گوشه......از هند گرفته تا تبریز!قلمرو حکومتی 402 شده:کارناتاکا ؛مشهد؛ بجنورد؛ بیرجند؛ چابهار؛ تهران؛ کاشمر؛  تبریز؛.......ولی این دو هفته خیلی هم بد نگذشته به هر حال محیط تازه است زمان میبره ولی کم کم دارم عادت میکنم.
امروز کنفرانس زبان داشتم.مثل مرد نفر اول داوطلب شده بودم؛ کلی مطلب جمع کرده بودم.می خواستم از اتم بحث و بکشونم به انوشه انصاری!!کلی مطلب روی تخته ساعت قبلش نوشته بودم.......ولی خورد تو پرم.شرایط طوری شد که فقط در حد کتاب یه چیزایی گفتم و تموم...!البته استاد راضی بود.نمره کامل رو هم داد ولی.....
استادمون زنه .خیلی استاد خوبیه من که قبولش دارم....روز اول که اومده بود ابهتش همه رو گرفته بود!از 2 روز مونده به کلاس همه هول ورشون می داشت که زبان چی داریم؟ولی با اینکه هنوز 2 هفته بیشتر نگذشته اینقدر با بچه ها صمیمی شده که همه واسه زبان روز شماری میکنن!البته هنوز ابوهتشو از دست نداده!قرار شده بعد از ماه رمضان یک جشن مجازی براش سر کلاس بگیریم......حتما خوش میگذره..

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام...

ارزوی سلامتی و پایداری در دنیای مجازی و واقعی...

شاد باشی دوست من..

سلوی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://adamaak.blogfa.com

سلام .....می بینم که حسابی دانشجویی شدی واسه خودتو.....ما که هنوز کلاسامون شروع نشده ولی بذار شروع که شد دارم برات حالتو می گیرم ..........شوخی کردم....موفق باشی.....به منم یه سری بزن....من پیوند کردم تو رو تو هم باید این کارو بکنی....همینه که هست می خوای بخواه نمی خوای هم بخواه .......منتظر نظرت هستم...بای بای

سلوی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://adamaak.blogfa.com

راستی بهت تبریک می گم وبلاگ خوبی داری.........قشنگ می نویسی......می دونم که موفق می شی ولی به شرط اینکه به وبلاگ دختر عمه ات هم یه سری بزنی.....پس منتظرتم....بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد